لیزر تیتانیوم ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ دستگاه لیزر تیتانیوم 2021/ جدیدترین لیزر دنیا

درمان ها

Soprano Titanium با دارا بودن فناوری انحصاری سه بعدی خود ، سه طول موج لیزری م effectiveثر را در یک اپلیکاتور واحد ترکیب می کند و عمق بافت های مختلف و ساختارهای آناتومیکی داخل فولیکول مو را همزمان هدف قرار می دهد. Soprano Titanium با ترکیب سطوح جذب و نفوذ طول موج های مختلف ، همراه با پوشش درمانی طولانی مدت ، افزایش راحتی و نیازهای کم نگهداری ، ایمن ترین و کارآمدترین درمان حذف موهای زائد است.

درمان رفع موهای زائد
برداشتن مو
موهای زائد سوپرانو تیتانیوم

فن آوری
سه نفره 4 سانتی متر مربع

 

سه بعدی و 40 درصد سریعتر

این اپلیکیشن منحصر به فرد یک دارایی ارزشمند برای هر کلینیکی است. با اندازه بزرگ نقطه 4 سانتی متر مربع و ادغام سه طول موج ، افزایش پوشش درمانی را تسهیل می کند تا زمان درمان را به میزان قابل توجهی کاهش داده و این روند را برای بیماران آسان تر و ایمن تر کند. با استفاده از TRIO 4cm2 ، حذف مو سریع ، کارآمد و راحت است

 

TRIO 4 سانتی متر

دیود لیزر ALEX 755NM
قدرت تنوع

جذب قدرتمند ، همراه با خنک کننده مداوم ، پوشش درمانی ، راحتی و نگهداری کم ، این امکان را می دهد
درمان طیف گسترده ای از مدل موها و رنگها ، به ویژه موهای روشن و نازک.

SPEED M 810
تا سرعت

با این اپلیکاتور سایز بزرگ جلسات درمانی بیشتری را در زمان کمتر انجام دهید.
مناطق بزرگتر را سریعتر درمان کنید ، در حالی که روش ایمن و بسیار موثری را برای رفع موهای زائد به بیماران ارائه می دهید.

DIODE LASER YAG 1064
اختصاصی برای پوست تیره تر

YAG 1064 از لیزر دیودی بر اساس طول موج ND: YAG استفاده می کند که امکان جذب متوسط ​​انرژی توسط کروموفور ملانین را فراهم می کند و برای بیماران با رنگ پوست تیره بهینه است.

سه نفره 2cm2
سه در یک

این اپلیکاتور امکان ارائه سه طول موج بسیار م effectiveثر در یک را فراهم می کند.
با اندازه یک نقطه 2 سانتی متر مربع ، به طور همزمان عمق بافت های مختلف و ساختارهای آناتومیکی داخل فولیکول مو را هدف قرار می دهد و کارایی درمان را افزایش می دهد.

تریو سوپرانو تیتانیوم

ICE Plus
ICE Plus

تماس مداوم خنک کننده

ICE Plus یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک می کند و درجه حرارت کنترل شده در طول درمان را تسهیل می کند. نوک یاقوت کبود ICE Plus خطرات اپیدرمی را به حداقل می رساند در حالی که گرما را در درمی که فولیکول های مو در آن درمان می شوند حفظ می کند. دما کنترل شده و ثابت است که به کارایی دیود کمک می کند. بیماران اکنون می توانند از یک کاملاً بدون درد ، خنک و راحت لذت ببرند
تجربه در طول جلسه

تجهیزات جانبی
نکته صورت:
نکته صورت

دسترسی بهتر

به راحتی مناطقی را که دسترسی به آنها سخت است ، از جمله گوش ، سوراخ بینی و گلابلا را به راحتی درمان کنید.

جدید! – آلما ایر
آلما ایر

Alma Air ، جدیدترین توسعه ما ، یک کمربند قابل تنظیم است که برای حمل اپلیکاتورهای Alma در حین کار طراحی شده است. Alma Air با درک ماهیت تمرین خود و نیاز به حداکثر سهولت و تحرک ، توسط تیم های ما ایجاد شده است تا به شما کمک کند بار را از پشت خود بردارید و کارتان را آسان و بدون زحمت انجام دهید.

طراحی کاربردی آن نیاز شما را به نگه داشتن بند ناف در حین کار برطرف می کند ، بنابراین نیازی به حمل وزن اضافی ندارید. راحت و راحت ، و ساخته شده از یک ماده قابل تنفس برای جلوگیری از تعریق ، Alma Air از پشت شما – و همچنین کارآیی کلینیک شما پشتیبانی می کند.

نظرات سوپرانو تیتانیوم
دکتر پابلو نارانجو

“من از نتایجی که می توانم با Soprano Titanium بدست آورم بسیار خوشحالم. علاوه بر کارایی و ایمنی بالا ، که پایه و اساس هرگونه درمان موهای زائد است ، ویژگی های دیگری مانند Smart Clinic و اپلیکاتور منحصر به فرد TRIO 4cm2 وجود دارد که آن را بالاتر و فراتر از هر سیستم دیگری در بازار امروز قرار داده است. ”

دکتر پابلو نارانجو ، دکترای تخصصی ، مدیر پزشکی کلینیک لیزر نخبگان و واحد لیزر در بیمارستان NISA ، مادرید ، اسپانیا
*لطفاً توجه داشته باشید که در روسیه نام رسمی این مدل Soprano Ice Platinum با فناوری Titanium بر اساس الزامات قوانین محلی است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیازدهی)